Tartu Üliõpilasteater ehk TÜT on osalenud kolmel erineval rahvusvahelisel üliõpilasteatrite festivalil Marokos kolme erineva lavastusega. 2006. aastal mängiti Agadiris Dostojevski “Sortse”, 2012. aastal Marrakeshis Mro¾eki “Ulgumerel” ning 2015. aastal Tangeris Prja¹ko “Õnnestunud elu”. Tartu Üliõpilasteatri etendused on pälvinud neil festivalidel alati suurt tähelepanu ja koju on toodud ka erinevaid auhindu. Valgevene ja Belgia kõrval on Maroko kujunenud üliõpilasteatri üheks lemmiksihtpunktiks. Tänavu 3.-7. maini toimub rahvusvaheline tudengiteatrifestival Maroko suuruselt kolmandas linnas Fesis, kus asub ka maailma vanim järjepidevalt tegutsenud ülikool. Olgugi, et tartlased olid kutsutud osalema, otsustati jääda Tartusse ja tuua sel kevadel välja kevadel kaks uuslavastust. Aprillis esietendus Merilyn Jürjo lavastatud “Grease?Tartu!” ning sel pühapäeval, 8. mail esietendub Üliõpilasmajas Enor Niinemägi lavastatud Vvedenski “Ümberringi võimalik on jumal.” Autor Aleksandr Vvedenski (1904-1941) kuulus kahekümnendate ja kolmekümnendate aastate Peterburi kirjanike, muusikute ja kunstnike avangardkunsti ühendusse ObErIu ning oli keeleuuendusliku poeesiaga selle üks väljapaistvamaid luuletajaid. Vvedenski on iseloomustanud oma luulet kui puhta mõistuse kriitikat läbi poeetika vahendite, ja tema meetod selleks on keele (semantika), milles meie teadvus opereerib ja maailma mittevastavuse poeetiline paljastamine. Autori loomingu läbivateks peateemadeks on Jumal, aeg ja surm, mis moodustavad koos omamoodi metafüüsilise süsteemi. Vaata lähemalt siit: http://bit.ly/1NSb1zk Fesi festivalil on aga TÜT siiski esindatud. Teatri kunstiline juht Kalev Kudu juhendab seal töötuba teemal: “Kuidas töötada klassikalise tekstiga modernses võtmes” ning aluseks on siinjuures T¹ehhovi näidend “Kirsiaed”. Fesis osalevad trupid erinevatest teatrikoolidest ning ülikoolidest Al¾eeriast, Palestiinast, Taanist, Sudaani vabariigist, Tuneesiast, Itaaliast, Liibanonist ning Lõuna-Koreast. Tartu Üliõpilasteater tänab toetuse eest Eesti Kultuurkapitali.
Tartu Üliõpilasteater ehk TÜT on osalenud kolmel erineval rahvusvahelisel üliõpilasteatrite festivalil Marokos kolme erineva lavastusega. 2006. aastal mängiti Agadiris Dostojevski “Sortse”, 2012. aastal Marrakeshis Mro¾eki “Ulgumerel” ning 2015. aastal Tangeris Prja¹ko “Õnnestunud elu”. Tartu Üliõpilasteatri etendused on pälvinud neil festivalidel alati suurt tähelepanu ja koju on toodud ka erinevaid auhindu. Valgevene ja Belgia kõrval on Maroko kujunenud üliõpilasteatri üheks lemmiksihtpunktiks. Tänavu 3.-7. maini toimub rahvusvaheline tudengiteatrifestival Maroko suuruselt kolmandas linnas Fesis, kus asub ka maailma vanim järjepidevalt tegutsenud ülikool. Olgugi, et tartlased olid kutsutud osalema, otsustati jääda Tartusse ja tuua sel kevadel välja kevadel kaks uuslavastust. Aprillis esietendus Merilyn Jürjo lavastatud “Grease?Tartu!” ning sel pühapäeval, 8. mail esietendub Üliõpilasmajas Enor Niinemägi lavastatud Vvedenski “Ümberringi võimalik on jumal.” Autor Aleksandr Vvedenski (1904-1941) kuulus kahekümnendate ja kolmekümnendate aastate Peterburi kirjanike, muusikute ja kunstnike avangardkunsti ühendusse ObErIu ning oli keeleuuendusliku poeesiaga selle üks väljapaistvamaid luuletajaid. Vvedenski on iseloomustanud oma luulet kui puhta mõistuse kriitikat läbi poeetika vahendite, ja tema meetod selleks on keele (semantika), milles meie teadvus opereerib ja maailma mittevastavuse poeetiline paljastamine. Autori loomingu läbivateks peateemadeks on Jumal, aeg ja surm, mis moodustavad koos omamoodi metafüüsilise süsteemi. Vaata lähemalt siit: http://bit.ly/1NSb1zk Fesi festivalil on aga TÜT siiski esindatud. Teatri kunstiline juht Kalev Kudu juhendab seal töötuba teemal: “Kuidas töötada klassikalise tekstiga modernses võtmes” ning aluseks on siinjuures T¹ehhovi näidend “Kirsiaed”. Fesis osalevad trupid erinevatest teatrikoolidest ning ülikoolidest Al¾eeriast, Palestiinast, Taanist, Sudaani vabariigist, Tuneesiast, Itaaliast, Liibanonist ning Lõuna-Koreast. Tartu Üliõpilasteater tänab toetuse eest Eesti Kultuurkapitali. There are definitely many top UK web host company are all similar, WordPress, Joomla and Drupal installation top UK hosting and blog setup wizard
Tartu Üliõpilasteater väisab neil päevil juba traditsiooniliseks saanud rahvusvahelist tudengiteatrifestivali Marokos ning valmistub pühapäevaseks esietenduseks, mis toimub Tartu Üliõpilasmajas.
28. aprillil 2016
Tartu Üliõpilasteater ehk TÜT on osalenud kolmel erineval rahvusvahelisel üliõpilasteatrite festivalil Marokos kolme erineva lavastusega. 2006. aastal mängiti Agadiris Dostojevski “Sortse”, 2012. aastal Marrakeshis Mro¾eki “Ulgumerel” ning 2015. aastal Tangeris Prja¹ko “Õnnestunud elu”. Tartu Üliõpilasteatri etendused on pälvinud neil festivalidel alati suurt tähelepanu ja koju on toodud ka erinevaid auhindu. Valgevene ja Belgia kõrval on Maroko kujunenud üliõpilasteatri üheks lemmiksihtpunktiks.
Tänavu 3.-7. maini toimub rahvusvaheline tudengiteatrifestival Maroko suuruselt kolmandas linnas Fesis, kus asub ka maailma vanim järjepidevalt tegutsenud ülikool. Olgugi, et tartlased olid kutsutud osalema, otsustati jääda Tartusse ja tuua sel kevadel välja kevadel kaks uuslavastust. Aprillis esietendus Merilyn Jürjo lavastatud “Grease?Tartu!” ning sel pühapäeval, 8. mail esietendub Üliõpilasmajas Enor Niinemägi lavastatud Vvedenski “Ümberringi võimalik on jumal.”
Autor Aleksandr Vvedenski (1904-1941) kuulus kahekümnendate ja kolmekümnendate aastate Peterburi kirjanike, muusikute ja kunstnike avangardkunsti ühendusse ObErIu ning oli keeleuuendusliku poeesiaga selle üks väljapaistvamaid luuletajaid. Vvedenski on iseloomustanud oma luulet kui puhta mõistuse kriitikat läbi poeetika vahendite, ja tema meetod selleks on keele (semantika), milles meie teadvus opereerib ja maailma mittevastavuse poeetiline paljastamine. Autori loomingu läbivateks peateemadeks on Jumal, aeg ja surm, mis moodustavad koos omamoodi metafüüsilise süsteemi. Vaata lähemalt siit: http://bit.ly/1NSb1zk
Fesi festivalil on aga TÜT siiski esindatud. Teatri kunstiline juht Kalev Kudu juhendab seal töötuba teemal: “Kuidas töötada klassikalise tekstiga modernses võtmes” ning aluseks on siinjuures T¹ehhovi näidend “Kirsiaed”. Fesis osalevad trupid erinevatest teatrikoolidest ning ülikoolidest Al¾eeriast, Palestiinast, Taanist, Sudaani vabariigist, Tuneesiast, Itaaliast, Liibanonist ning Lõuna-Koreast.
Tartu Üliõpilasteater tänab toetuse eest Eesti Kultuurkapitali.
Tartu Üliõpilasteater ehk TÜT on osalenud kolmel erineval rahvusvahelisel üliõpilasteatrite festivalil Marokos kolme erineva lavastusega. 2006. aastal mängiti Agadiris Dostojevski “Sortse”, 2012. aastal Marrakeshis Mro¾eki “Ulgumerel” ning 2015. aastal Tangeris Prja¹ko “Õnnestunud elu”. Tartu Üliõpilasteatri etendused on pälvinud neil festivalidel alati suurt tähelepanu ja koju on toodud ka erinevaid auhindu. Valgevene ja Belgia kõrval on Maroko kujunenud üliõpilasteatri üheks lemmiksihtpunktiks. Tänavu 3.-7. maini toimub rahvusvaheline tudengiteatrifestival Maroko suuruselt kolmandas linnas Fesis, kus asub ka maailma vanim järjepidevalt tegutsenud ülikool. Olgugi, et tartlased olid kutsutud osalema, otsustati jääda Tartusse ja tuua sel kevadel välja kevadel kaks uuslavastust. Aprillis esietendus Merilyn Jürjo lavastatud “Grease?Tartu!” ning sel pühapäeval, 8. mail esietendub Üliõpilasmajas Enor Niinemägi lavastatud Vvedenski “Ümberringi võimalik on jumal.” Autor Aleksandr Vvedenski (1904-1941) kuulus kahekümnendate ja kolmekümnendate aastate Peterburi kirjanike, muusikute ja kunstnike avangardkunsti ühendusse ObErIu ning oli keeleuuendusliku poeesiaga selle üks väljapaistvamaid luuletajaid. Vvedenski on iseloomustanud oma luulet kui puhta mõistuse kriitikat läbi poeetika vahendite, ja tema meetod selleks on keele (semantika), milles meie teadvus opereerib ja maailma mittevastavuse poeetiline paljastamine. Autori loomingu läbivateks peateemadeks on Jumal, aeg ja surm, mis moodustavad koos omamoodi metafüüsilise süsteemi. Vaata lähemalt siit: http://bit.ly/1NSb1zk Fesi festivalil on aga TÜT siiski esindatud. Teatri kunstiline juht Kalev Kudu juhendab seal töötuba teemal: “Kuidas töötada klassikalise tekstiga modernses võtmes” ning aluseks on siinjuures T¹ehhovi näidend “Kirsiaed”. Fesis osalevad trupid erinevatest teatrikoolidest ning ülikoolidest Al¾eeriast, Palestiinast, Taanist, Sudaani vabariigist, Tuneesiast, Itaaliast, Liibanonist ning Lõuna-Koreast. Tartu Üliõpilasteater tänab toetuse eest Eesti Kultuurkapitali.
